Фарби
Ґрунтовки
Лаки
Лазурі
Шпаклівки
Штукатурки
Декори
Для дерева та металу
Виробництво Caparol Україна
ІСТОРІЯ І СТРАТЕГІЯ
Caparol-Ukraine
Caparol (Капарол) – це бренд німецького концерну DAW SE, який відкрив в Україні виробництво лакофарбових матеріалів, що реалізуються за доступною ціною.
Caparol є брендом, під яким випускається лакофарбова продукція. Першим продуктом під цією назвою була водна емульсія для приготування фарби за допомогою компонентів ЛФМ. Вона виготовлялася з казеїну, парафіну і оліфи. Саме назва з перших букв цих компонентів лягло в основу абревіатури і стало початком славної історії Caparol.
Компанія виділена в окреме виробниче напрям в рамках концерну DAW SE, це скорочена назва Deutsche Amphibolin Werke, яке перекладається як «Німецькі Амфіболіновие заводи. В Україні відкрито провадження «Капарол-Дніпро» для просування торгової марки в країні і пропозиції продукції за доступними цінами на національному ринку.
Штаб-квартира Caparol розташована місті Обер-Рамштадті і зображена на фото. Це добре відоме в Німеччині будівля, створене рукою знаменитого німецького архітектора.
Амфіболінові заводи 1895 року
Роберт Мурьян відкрив свої амфіболіновие заводи в Гамбурзі 15 січня 1895 року. Трохи раніше була заснована амфіболіновая майстерня батьком Роберта Едуардом Мурьянов, який був досить відомим гамбурзьким торговцем. І зараз компанія, яка розрослася до величезного концерну, належить родині Мурьян, зараз прізвище звучить як Мурджан.
Розвиток заводів DAW багато в чому пов’язане з дослідженнями доктора Кака і Роберта Мурьяна, які займалися розробкою інноваційних пластикових дисперсій для лакофарбової промисловості. Син Роберта Мурьяна доктор Клаус Мурджан розширив створену компанію. Він поглинув виробництва ЛФМ НДР і зробив DAW найбільшим виробником в Німеччині.
На думку Ральфа Мурджана, компанія в прагненні до інновацій повинна залишатися надійним і диференційованим на ринку партнером. Ця концепція і частина історії Caparol.
DAW стала першим на ринку виробником, що випустив:
- водорозчинної фарби Alpinaweiß в 1909 році – сьогодні це найбільш продавана фарба в Європі;
- водної емульсії для приготування фарб, не тільки першої в історії Caparol, але і в світі, випущеної в 1927 році;
- теплоізоляції в 1957 році;
- фарби без консервантів в 2001 році.
Наступною метою компанії є CO2-нейтральне виробництво. Перші кроки в цьому напрямі зроблено в рамках серії CapaGeo, що виготовляється з Біонафта і біогазу, і Indeko-plus з мінімальним навантаженням на навколишнє середовище без розчинників.
Компанія не спирається тільки на досягнення минулого, а активно формує своє майбутнє, розвиваючи нові технологічні напрямки, включаючи утеплювачі, зроблені з конопель.
Нові напрямки розвитку в рамках циркулярної економіки
Роберт Мурьян відкрив свої амфіболіновие заводи в Гамбурзі 15 січня 1895 року. Трохи раніше була заснована амфіболіновая майстерня батьком Роберта Едуардом Мурьянов, який був досить відомим гамбурзьким торговцем. І зараз компанія, яка розрослася до величезного концерну, належить родині Мурьян, зараз прізвище звучить як Мурджан.
Розвиток заводів DAW багато в чому пов’язане з дослідженнями доктора Кака і Роберта Мурьяна, які займалися розробкою інноваційних пластикових дисперсій для лакофарбової промисловості. Син Роберта Мурьяна доктор Клаус Мурджан розширив створену компанію. Він поглинув виробництва ЛФМ НДР і зробив DAW найбільшим виробником в Німеччині.
На думку Ральфа Мурджана, компанія в прагненні до інновацій повинна залишатися надійним і диференційованим на ринку партнером. Ця концепція і частина історії Caparol. Циркулярна економіка являє собою нову модель економічного розвитку, в рамках якого розвивається безвідходне виробництво. Перш за все, компанія прагне знизити навантаження на навколишнє середовище і замінити нафтохімію на відновлювальна сировина.
Інноваційним рішенням стало використання масла верблюда для лаків і лазурит для дерева. Використовуються інша природна сировина, в тому числі, що відрізняється поліпшеною стійкістю до атмосферних опадів. Показані перші розробки фасадів з моху, які здатні виступати в якості повітряних фільтрів в містах. Мохові фасади не тільки виступають як ефективні органічні утеплювачі, але і фільтрують дрібний пил, що утворюється жарким літом. Такі фасади ще й охолоджують стіни і повітря. Експериментальні об’єкти були введені в експлуатацію ще в 2019 році.
Компанія також приділяє особливу увагу програмному середовищі, що допомагає підвищити візуальні характеристики будь-якого ремонту. Компанія випускає цветоізмерітельние пристрою. Програмне середовище дозволяє поглянути на фасади в умовах різного освітлення.
Пріоритети компанії:
- безкомпромісну якість продукції;
- інноваційні матеріали;
- індивідуальні рішення для кожного покупця;
- високий рівень обслуговування.
В історії Caparol в Україні теж багато капітальних перемог:
- НСК «Олімпійський»;
- «Донбас Арена»;
- Софіївський собор (Київ);
- Верховна Рада;
- Донецький державний драматичний театр;
- Успенський собор;
- дзвіниці Києво-Печерської Лаври.
Caparol – безперечний лідер в області виробництва лакофарбової продукції в Європі і світі.
Компанія є партнером європейської програми з підвищення енергоефективності будівель IQ Energy.
Декоративні штукатурки і структурні фарби
У цьому напрямку компанія дуже впевнено себе почуває, пропонуючи споживачам не тільки затребувані рішення, але і абсолютно нові покриття. Капарол робить ставку на ексклюзивність і натуральність. Це економічні та екологічно-чисті штукатурки і шпаклівки найвищої якості.