ІСТОРІЯ І СТРАТЕГІЯ

Caparol-Ukraine

Caparol (Капарол) – це бренд німецького концерну DAW SE, який відкрив в Україні виробництво лакофарбових матеріалів, що реалізуються за доступною ціною.

Caparol є брендом, під яким випускається лакофарбова продукція. Першим продуктом під цією назвою була водна емульсія для приготування фарби за допомогою компонентів ЛФМ. Вона виготовлялася з казеїну, парафіну і оліфи. Саме назва з перших букв цих компонентів лягло в основу абревіатури і стало початком славної історії Caparol.

Компанія виділена в окреме виробниче напрям в рамках концерну DAW SE, це скорочена назва Deutsche Amphibolin Werke, яке перекладається як «Німецькі Амфіболіновие заводи. В Україні відкрито провадження «Капарол-Дніпро» для просування торгової марки в країні і пропозиції продукції за доступними цінами на національному ринку.

Штаб-квартира Caparol розташована місті Обер-Рамштадті і зображена на фото. Це добре відоме в Німеччині будівля, створене рукою знаменитого німецького архітектора.

Амфіболінові заводи 1895 року

Роберт Мурьян відкрив свої амфіболіновие заводи в Гамбурзі 15 січня 1895 року. Трохи раніше була заснована амфіболіновая майстерня батьком Роберта Едуардом Мурьянов, який був досить відомим гамбурзьким торговцем. І зараз компанія, яка розрослася до величезного концерну, належить родині Мурьян, зараз прізвище звучить як Мурджан.

Розвиток заводів DAW багато в чому пов’язане з дослідженнями доктора Кака і Роберта Мурьяна, які займалися розробкою інноваційних пластикових дисперсій для лакофарбової промисловості. Син Роберта Мурьяна доктор Клаус Мурджан розширив створену компанію. Він поглинув виробництва ЛФМ НДР і зробив DAW найбільшим виробником в Німеччині.

На думку Ральфа Мурджана, компанія в прагненні до інновацій повинна залишатися надійним і диференційованим на ринку партнером. Ця концепція і частина історії Caparol.

DAW стала першим на ринку виробником, що випустив:

  • водорозчинної фарби Alpinaweiß в 1909 році – сьогодні це найбільш продавана фарба в Європі;
  • водної емульсії для приготування фарб, не тільки першої в історії Caparol, але і в світі, випущеної в 1927 році;
  • теплоізоляції в 1957 році;
  • фарби без консервантів в 2001 році.

Наступною метою компанії є CO2-нейтральне виробництво. Перші кроки в цьому напрямі зроблено в рамках серії CapaGeo, що виготовляється з Біонафта і біогазу, і Indeko-plus з мінімальним навантаженням на навколишнє середовище без розчинників.

Компанія не спирається тільки на досягнення минулого, а активно формує своє майбутнє, розвиваючи нові технологічні напрямки, включаючи утеплювачі, зроблені з конопель.

Нові напрямки розвитку в рамках циркулярної економіки

Роберт Мурьян відкрив свої амфіболіновие заводи в Гамбурзі 15 січня 1895 року. Трохи раніше була заснована амфіболіновая майстерня батьком Роберта Едуардом Мурьянов, який був досить відомим гамбурзьким торговцем. І зараз компанія, яка розрослася до величезного концерну, належить родині Мурьян, зараз прізвище звучить як Мурджан.

Розвиток заводів DAW багато в чому пов’язане з дослідженнями доктора Кака і Роберта Мурьяна, які займалися розробкою інноваційних пластикових дисперсій для лакофарбової промисловості. Син Роберта Мурьяна доктор Клаус Мурджан розширив створену компанію. Він поглинув виробництва ЛФМ НДР і зробив DAW найбільшим виробником в Німеччині.

На думку Ральфа Мурджана, компанія в прагненні до інновацій повинна залишатися надійним і диференційованим на ринку партнером. Ця концепція і частина історії Caparol. Циркулярна економіка являє собою нову модель економічного розвитку, в рамках якого розвивається безвідходне виробництво. Перш за все, компанія прагне знизити навантаження на навколишнє середовище і замінити нафтохімію на відновлювальна сировина.

Інноваційним рішенням стало використання масла верблюда для лаків і лазурит для дерева. Використовуються інша природна сировина, в тому числі, що відрізняється поліпшеною стійкістю до атмосферних опадів. Показані перші розробки фасадів з моху, які здатні виступати в якості повітряних фільтрів в містах. Мохові фасади не тільки виступають як ефективні органічні утеплювачі, але і фільтрують дрібний пил, що утворюється жарким літом. Такі фасади ще й охолоджують стіни і повітря. Експериментальні об’єкти були введені в експлуатацію ще в 2019 році.

Компанія також приділяє особливу увагу програмному середовищі, що допомагає підвищити візуальні характеристики будь-якого ремонту. Компанія випускає цветоізмерітельние пристрою. Програмне середовище дозволяє поглянути на фасади в умовах різного освітлення.

Пріоритети компанії:

  • безкомпромісну якість продукції;
  • інноваційні матеріали;
  • індивідуальні рішення для кожного покупця;
  • високий рівень обслуговування.

В історії Caparol в Україні теж багато капітальних перемог:

  • НСК «Олімпійський»;
  • «Донбас Арена»;
  • Софіївський собор (Київ);
  • Верховна Рада;
  • Донецький державний драматичний театр;
  • Успенський собор;
  • дзвіниці Києво-Печерської Лаври.

Caparol – безперечний лідер в області виробництва лакофарбової продукції в Європі і світі.

Компанія є партнером європейської програми з підвищення енергоефективності будівель IQ Energy.

Декоративні штукатурки і структурні фарби

Декоративні штукатурки і структурні фарби

У цьому напрямку компанія дуже впевнено себе почуває, пропонуючи споживачам не тільки затребувані рішення, але і абсолютно нові покриття. Капарол робить ставку на ексклюзивність і натуральність. Це економічні та екологічно-чисті штукатурки і шпаклівки найвищої якості.

Докладніше